Tango Shoes

Omschrijving

Tango Shoes heeft het afgelopen jaar grote stappen gezet als internationaal schoenenmerk. Online speelt hierin een grote rol.

Doel

Tango Shoes heeft de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt. Maar de ambities zijn groter. De doelstelling is helder: Tango uitrollen als een internationaal schoenenmerk, aan de hand van een sterke strategie met een belangrijke rol voor online.

Resultaat

Om dit te bereiken, bepalen we samen met de marketeers van Tango welke kanalen we inzetten voor maximale brand awareness. E-Commerce platform Shopify vormt de basis voor de website. Advertising op Google en Social en integraties met Marketplaces en Marketing Automation zorgen voor de groei in interactie en merkbekendheid.

Deze aanpak heeft geleid tot een groei in zichtbaarheid van 430% (jan ‘20 t.o.v. jan ‘21) en de groei versneld nog iedere maand. Onze mix van strategie, tech en performance zorgt dat alle facetten op elkaar zijn afgestemd.

EnoRm.

Breda
EnoRm.
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Tags

+ Voeg case toe