The HEINEKEN Company

Omschrijving

eFocus ontwikkelde een nieuw global platform voor HEINEKEN.

Achtergronden van deze case

HEINEKEN International heeft eFocus gevraagd om een volledig nieuw global platform te ontwikkelen.

Doel

Het global platform moet ervoor zorgen dat diverse stakeholders gemakkelijk informatie kunnen vinden zoals persinformatie, financiële rapportages en de actuele aandelen.

Resultaat

Het resultaat is een global platform met een heldere visie over de impact van de organisatie op diverse belanghebbenden. De company website van HEINEKEN is responsive. Dit betekent dat de financiële stakeholder via alle devices toegang kan krijgen tot dezelfde content. Investeerders kunnen in een oogopslag uitgebreide informatie vinden over de strategie, activiteiten en markten, het aandeel en de financiële doelstellingen. Ook worden er concrete targets en resultaten met betrekking tot het MVO weergegeven. Daarnaast biedt de website veel beeld- en videomateriaal, uitgebreide webcasts en nieuwe features, zoals een interactieve global presence map. De company website is met meerdere awards bekroond, waaronder de Digital Communication Award 2013 voor Beste Corporate site.

Valtech

Utrecht
Valtech
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe