Twee webwinkels op centraal backend voor Vitals

Omschrijving

Voor Vitals realiseerde Internetbureau Bestebroer Company twee webwinkels (B2C en B2B).

Achtergronden van deze case

De succesvolle leverancier van voedingssupplementen Vitals uit Wormerveer wilde een informatieve site en webshop voor haar bestaande professionele klantenbestand en toekomstige professionele klanten, en daarnaast een webshop speciaal toegespitst op de consument.

Doel

- Verstevigen van het merk Vitals naar zowel professionals als consumenten;
- Bieden van een verbeterd, efficiënt distributiekanaal richting professionals;
- Vergroten van de omzet door het creëren van een extra afzetkanaal richting consumenten;
- Interne proces efficiënter maken en optimaliseren.

Resultaat

- Multisite: twee webwinkels op 1 backend. De ene webwinkel richt zich op het B2B segment van therapeuten en artsen. De andere webwinkel richt zich op de verkoop aan consumenten (B2C).
- Grafisch ontwerp is uniek en afgestemd op de doelgroep
- Frontend technieken voor efficiente navigatie en prettig gebruik van de website (Telerik en Jquery)
- Koppeling aan het boekhoudsysteem Reeleezee
- Maatwerken voor het fulfillment proces; orders kunnen bijv. met een barcodescanner worden verwerkt;
- Marketing actie ter ondersteuning productintroductie: o.a. teasercampagne (combinatie van teaserbriefkaart en teasermovie) (Adobe Aftereffects)
- Optimaal voor zoekmachines (seo)

Bestebroer Company

Amsterdam
Bestebroer Company
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe