Verjaardagscampagne

Omschrijving

De verjaardagscampagne van bol.com is net even anders dan anders en verrast je op een sympathieke manier waardoor je voelt en weet dat bol.com je faciliteert in hetgeen dat jij wilt en altijd voor je klaarstaat.

Doel

bol.com neemt haar klant serieus en geeft ze de mogelijkheid om een eerlijke keuze te maken in de wijze waarop men zijn/haar verjaardag viert. Gracious heeft een loyaliteitscampagne gecreëerd die de klant verrast en een persoonlijke uitstraling heeft met als doel de klant een feestje in de mail te bezorgen op zijn/haar verjaardag. Bol.com fungeert hierin als gids voor een persoonlijke verjaardagsinvulling.

Resultaat

Gracious bedacht een mailcyclus, bestaande uit een pre-mail en een mail op de verjaardag zelf. In de pre-mail is het mogelijk om te kiezen tussen 4 opties en daarmee aan te geven of je wel of juist helemaal geen zin in je verjaardag hebt. Zo kan bol.com iedereen op de juiste manier verassen op zijn/haar verjaardag met een mail naar keuze. ‬
Of je nu een party animal bent die de dagen afvinkt of juist deze dag undercover wilt gaan. Je kan het met bol.com. De mails bevatten verschillende inspirerende tips om jouw dag te vieren zoals jij dat wilt. We maken gebruik van animaties, video en freebies om de mail te verrijken. Een campagne gericht op klantenbinding, activatie en engagement.

Overige informatie

Gracious

Den Haag
Gracious
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe