Visser Chocolade

Omschrijving

Kwaliteit, originaliteit en een ongekende smaaksensatie zijn ontzettend belangrijk voor de consument. Visser Chocolade realiseert zich dit als geen ander. Daarom heeft Bureau Blanco - samen met Visser Chocolade - een website ontworpen om de zichtbaarheid van Visser Chocolade te vergroten en consumenten een kijkje in het productieproces te bieden.

Doel

De bonbons van Visser Chocolade zijn van top kwaliteit en dat moet terugkomen in de identiteit en website van het merk. Kwaliteit en originaliteit, hand in hand. Een website die Visser een statement meegeeft, opvalt en positioneert. Op de website is het volledige assortiment te vinden en wordt tevens het verhaal achter het product uitgelicht.

Resultaat

Het resultaat is een website waar de chocolade en het merk Visser Chocolade centraal staat. Op deze manier bedienen we zowel de B2B doelgroep als de consumenten doelgroep. De website speelt een belangrijke rol in de werving van nieuwe verkooppunten en consumenten kunnen alle verkooppunten bekijken, om zo de ongekende smaaksensaties te gaan proeven.

Overige informatie

Bij Visser Chocolade kijken ze op een andere manier naar chocolade. Frank Visser heeft door zijn opleiding en ervaring als chef kok ontdekt dat je chocolade een tikje spannender kunt maken. Chocolade met een fris zuurtje van een superfruit.

Je verwacht kwaliteit bij Visser Chocolade, maar je krijgt ook het onverwachte: een ongekende smaaksensatie. ‘Verwacht het onverwachte’ was het uitgangspunt van de nieuwe identiteit en beeldtaal.

Bureau Blanco

Amsterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe