Voorjaarsuitjes.nl

Omschrijving

Het bestellen van je tickets voor je voorjaarsuitjes is nog nooit zo’n beleving geweest. Het creëren van een ticketing platform waarbinnen beleving en user experience tot een optimaal niveau samenbrengt, waarin de gebruiker centraal staat, dat is de doelstelling.

Doel

De huidige omgeving waarin tickets voor verschillende voorjaarsuitjes besteld kunnen worden mist de persoonlijke touch en beleving die hoort bij dit ticketing platform. Het creëren van een universeel ticketing platform van alle grote labels van de Persgroep, waarin de gebruiker in een totaalbeleving van begin tot einde wordt gebracht, dat is de doelstelling. Vier de lente!

Resultaat

Een platform waarbinnen alle labels hun voorjaarsuitjes kunnen aanbieden middels een customer flow die zo natuurlijk aanvoelt, dat de bezoeker zich al helemaal enthousiast maakt voor zijn of haar uitje. In samenwerking met Red Loyalty wordt getracht een zo transparant mogelijke omgeving neer te zetten, waarin de bezoeker met al zijn of haar vragen terecht kan. Nadat de bezoeker van de website getriggerd is door de beleving moet het ticket met slechts enkele muisklikken besteld kunnen worden.

Overige informatie

Gracious Studios heeft naast het concept, het design en de front- en back-end-ontwikkeling ook de customer flow opnieuw ingericht. Het ticketing platform is al een beleving op zich door toedoen van technologieën als HTML5 en CSS3. De animaties zorgen voor een happy feeling die het concept versterkt.

Gracious

Den Haag
Gracious
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe