Vorwerk Kobold VR 100 product launch

Omschrijving

Online en offline introductie van robotstofzuiger van Vorwerk

Achtergronden van deze case

Vorwerk is Duitslands grootste en meest bekende fabrikant van stofzuigers. Voor hun nieuwste product, de Kobold VR 100 robotstofzuiger, zochten ze een oplossing voor de online en offline introductie.

Doel

Doel was om te tonen dat klanten van deze totaal nieuwe productcategorie dezelfde ongeëvenaarde kwaliteit mogen verwachten als ze van alle Vorwerk producten gewend zijn. Dit geldt over de gehele range van marketingactiviteiten. Zowel online als offline.

Resultaat

3Dimerce heeft een gecombineerde multichannel oplossing geleverd die bestaat uit een interactieve online productpresentatie die geïntegreerd is in de landing page en online shop, en daarmee een uitgebreide productvideo die de werking en eigenschappen van het product demonstreert.
De video is bovendien vanaf het begin opgezet als integraal onderdeel van de interactieve product presentatie. Scenes uit de video worden gebruikt als individuele video segmenten om de belangrijkste eigenschappen van het product uit te leggen.

3DIMERCE

Eindhoven
3DIMERCE
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe