Conversieverhogende website Holiday Inn Leiden

Omschrijving

Voor het Holiday Inn Leiden ontwikkelde wij een nieuwe, conversieverhogende hotelwebsite.

Achtergronden van deze case

In opdracht van Holiday Inn Leiden ontwikkelde BeCurious internet & hospitality een nieuwe hotelwebsite. De website sluit aan bij de veelzijdigheid van het hotel. De verschillende onderdelen van dienstverlening, zoals kamerovernachtingen, zakelijke mogelijkheden, buffetten en festivals en arrangementen komen dan ook uitgebreid terug binnen de website.

Doel

Nieuwe website lay-out die aansluit bij de veelzijdigheid van dit hotel. Verhoging van conversie, het verkrijgen van kamer- restaurant-, en arrangementsreserveringen. Daarnaast moeten zakelijke boekers eenvoudig een 'request for proposal' (RFP) via de website kunnen indienen. De medewerkers van het Holiday Inn Leiden moeten de gehele website zelfstandig op een eenvoudige manier kunnen beheren.

Resultaat

De website van het Holiday Inn Leiden is zo ontwikkeld dat de verschillende onderdelen van dienstverlening (kamerovernachtingen, aanbod aan vergaderaccommocaties, restaurant, etc.) direct via de website gereserveerd kunnen worden. Zo kunnen bezoekers van de website hotelkamers reserveren, een banqueting aanvraag doen, een tafel reserveren in het restaurant of een arrangement aanvragen. Deze onderdelen hebben geleid tot een verhoging in de conversie en hierdoor is de omzet via de website drastisch gestegen.

BeCurious Hotel Internet Marketing

Amsterdam
BeCurious Hotel Internet Marketing
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe