Via onze wizzard naar een volwassen merk

Omschrijving

Indicia ontwikkelde voor Zekur een site met een slimme wizard, waardoor de klanten van Zekur razendsnel en eenvoudig een verzekering afsluiten.

Doel

De ontwikkeling van een flexibele, stabiele en veilige website gericht op conversie-optimalisatie.

Resultaat

De lancering van de site resulteerde in een enorme conversiestijging en jaarlijks één miljoen bezoekers op de site. De wizard op de website functioneert moeiteloos met piekbelastingen van 150.000 bezoekers per dag. In de loop van de jaren is de website uitgegroeid tot een future-proof platform waarbij mobile een steeds grotere rol is gaan spelen. Minstens zo belangrijk is dat de inhoudelijke deskundigen van Zekur en Indicia's business-analisten en developers als collegiaal team voortdurend vernieuwende producten en features lanceren. Het platform is zo flexibel ingericht dat Zekur met een zeer korte time-to-market nieuwe producten en proposities kan lanceren, inclusief back-office integraties.

Indicia

Tilburg
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe