Zilveren Kruis

Omschrijving

Strategie, optimalisatie en een nieuw design voor de nummer één zorgverzekeraar

Achtergronden van deze case

Ook Zilveren Kruis weet hoe belangrijk het is om continu te blijven verbeteren. In 2013 hebben we als onderdeel van onze langdurige samenwerking een fris zilverenkruis.nl neergezet. We maakten het podium voor de service van Zilveren Kruis geschikt voor gebruik op tablet & mobiel en optimaliseerden de services in simultane scrum-trajecten. Alles om vol energie uit de startblokken te kunnen schieten bij de start van de eindejaar-campagne.
Als aanvulling op het totale digitale service ecosysteem hebben we een single-purpose native app voor iOS en Android ontworpen. Klinkt ingewikkeld maar werkt simpel. Je declareert je zorg-factuur in een handomdraai. Natuurlijk zal ook deze app continu verbeteren.


Resultaat

Een volledig responsive platform waarin service & conversie centraal staan.
Om de betrokkenheid van medewerkers tijdens de campagne periode te vergroten hebben we een campagne-monitor met live infographics gemaakt voor intern gebruik.

+ Voeg case toe